Estudiant de grau, et busquem!

dimecres, 17 maig, 2023

Presenta't a la RIS Education Winter School for Bachelor Students; podràs guanyar fins a 85.000€ per impulsar el teu projecte.

Tens fins al 24/05/2023 a les 17.00 CET per presentar-lo.

Més informació i contacte a: urban.mobility@upc.edu

La mobilitat urbana s'enfronta a diversos reptes. Necessitem solucions que accelerin la transformació cap a un ecosistema de mobilitat sostenible amb un enfocament en la seguretat i desenvolupament d'espais urbans habitables. Això requereix un enfocament sistèmic que inclogui tots els grups d'interès clau i demana un canvi pel que fa al què fem i com ho fem.

Com a part fonamental de l'estratègia, la EIT Urban Mobility amplia les activitats educatives a les regions RIS amb l'objectiu de fomentar la innovació i les habilitats emprenedores dels estudiants dels països RIS.

Bases de la convocatòria