Atlantic Project Award 2022

dilluns, 9 gener, 2023

El projecte europeu MARLIT, en el què participa el Laboratori d’Enginyeria Marítima (LIM) de l'Escola, ha estat guardonat per la Comissió Europea amb el premi Atlantic Project 2022, com la millor iniciativa en la categoria ‘Oceans Healthy and Resilient Coast'.

L'objectiu del projecte MARLIT és millorar el coneixement i les eines per a comprendre els impactes de les tempestes actuals i futures a la costa, a fi de donar suport a la gestió del risc costaner per part de les administracions públiques.

MARLIT està cofinançat al 65 % pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) a través del Programa Interreg V-A Espanya-França-Andorra. Compta també amb la participació de la Dirección de Atención de Emergencias y Meteorología (DAEM) del Govern basc, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, SUEZ EAU FRANCE Rivages Pro Tech; la Université de Pau et des Pays de l’Adour (UPPA) i la Communauté d’Agglomération Pays Basque (APB). Per part del LIM, els responsables del projecte són els investigadors Manuel Espino i Daniel González Marco.

Font: Sala de premsa UPC