Inici de curs del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports

divendres, 23 setembre, 2022

L’Escola de Camins i el Col·legi de l’Enginyeria de Camins volem celebrar amb tu l’inici de curs 2022-2023!

T’esperem el dimecres 5 d’octubre al Col·legi de l’Enginyeria de Camins, Canals i Ports per obrir el nou Màster en Enginyeria de Camins de l’Escola d’Enginyeria de Camins de la UPC-BarcelonaTech al costat d’altres alumnes de primers i segons curs.

La trobada servirà també per conèixer el recorregut professional d’exalumnes de l'Escola que actualment ocupen llocs rellevants en l’àmbit de l’enginyeria de Camins. Aquest any ens hi acompanyaran Gibet Camós, directora de Desenvolupament i Relacions Internacionals i Guillem Baraut, CEO de BAC Engineering Consultancy Group.

També participaran en l’acte el degà del Col·legi, Pere Calvet, la directora de l'Escola, Esther Real, i el cap d’estudis del Màster de Camins, Francesc Soriguera.

Acabarem la festa als jardins del Col·legi compartint les braves del Bar Tomàs i cervesa compartint una estona amb altres membres de la Junta Rectora del Col·legi de l’Enginyeria de Camins.

No hi faltis!

Inscripcions a: https://caminscat.typeform.com/to/c10XQArS