Acte de graduació promoció 2020-2021

divendres, 10 juny, 2022

Dijous 9 de juny hem celebrat, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, l'acte de graduació de les persones titulades en el curs 2020/21 en les diferents titulacions de l'Escola.

La cerimònia ha comptat a la mesa presidencial amb les següents persones:

- Sra. Imma Ribas, vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la Universitat Politècnica de Catalunya
- Sra. Esther Real Saladrigas, directora de Escola de Camins - UPC
- Sra. María Luisa Domínguez, presidenta d'ADIF i madrina de la promoció.
- Sr Quim Llagostera Pujol, secretari del Col·legi de l'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Catalunya.
- Sr. Gerard Estanyol, vicedegà del Col·legi de l’Enginyeria Tècnica d’Obres Públiques i de l’Enginyeria Civil de Catalunya.

En Joan Torres, titulat del grau en Enginyeria Civil i estudiant del màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, s'ha dirigit a l'auditori en representació de les persones titulades de grau i màster.

La Sra María Luisa Domínguez ha destacat que

Los jóvenes ingenieros que finalizan su etapa de aprendizaje adquieren la oportunidad, pero también la responsabilidad, de contribuir con su trabajo diario a que esta profesión siga siendo una de las más determinantes para el progreso de nuestra sociedad. [...] Creo que el propósito final de nuestro trabajo es contribuir al desarrollo de una sociedad mejor.

L’auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC es va omplir amb la presència d’un centenar de titulats i titulades amb els seus familiars i acompanyants. Un duet musical va ser l’encarregat d’interpretar els temes musicals d’aquesta edició.

Des de l’Escola volem felicitar als nous graduats i esperar que tots aquells que vàreu participar en l’acte de graduació gaudíssiu de la festa. Enhorabona a tots.