Unite! University Network for Innovation, Technology and Engineering

dimecres, 12 gener, 2022

Unite! és una aliança d'universitats capdavanteres de set països europeus, especialment rellevants en els àmbits de la tecnologia i l’enginyeria, que establirà un model per a la creació d’un gran campus interuniversitari europeu durant els propers anys. L'aliança està integrada per la Technische Universität Darmstadt, Aalto University, Grenoble INP, KTH, Politecnico di Torino, Universidade de Lisboa i la UPC.

Unite! connecta l'enginyeria, la ciència i la tecnologia amb els grans reptes de la societat en un exercici de gran abast en el qual estan participant les comunitats universitàries de les set institucions. L'aliança ha d’esdevenir una eina per transformar l'educació superior europea mitjançant l’impuls a l’activitat acadèmica i de recerca, la intensificació de la innovació i la transferència del coneixement en l’ecosistema productiu de les regions i en un marc multicultural i multilingüe.

Llegeix la notícia sencera a Sala de Premsa UPC