Projecte Europeu EngiMath

dilluns, 5 juliol, 2021

Estudiants de la UPC participen en la competició internacional organitzada pel Projecte Europeu EngiMath: Mathematics Online Learning Model in Engineering Education i fan el primer i segon lloc.

Els estudiants David Bonet, de Camins i la Yaoyao Zhao, de Geomàtica han quedat en primer i segon lloc de la competició internacional organitzada pel Projecte Europeu EngiMath: Mathematics Online Learning Model in Engineering Education (Ref: 2018-1-EE01-KA203-047098). El consorci EngiMath l'integren 6 universitats europees i té l'objectiu, entre altres, d'elaborar material docent online en 7 llengües (que inclou el català i el castellà) per a un curs bàsic d'introducció a l'àlgebra lineal en un context d'estudis d'enginyeria.

El node UPC està format pels professors Carles Serrat, M. Montserrat Bruguera i Chara Pantazi del Dept de Matemàtiques, M. Rosa Estela del Dept d'Enginyeria Civil i Ambiental i Marc Alier del Dept d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació.

Aquesta setmana hi ha hagut una competició internacional entre estudiants dels sis partners del consorci on tres representants de cada universitat els representaven i després d'una setmana de resolució de reptes (en el context de l'àlgebra i la lògica), totalment online, de treball cooperatiu amb els altres representants internacionals, de forma nacional, i també de forma individual, en David i la Yaoyao han estat primer i segon classificats a nivell internacional.

Des de l'Escola de Camins ens n'alegrem molt i els transmetem les nostres felicitacions!