New International Joint Research Center. Hohai University-UPC

dilluns, 13 gener, 2020

El Prof. Eduardo Alonso de l'Escola de Camins, Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental (Universitat Politècnica de Catalunya) i el Prof. Sihong Liu de l'Institute of Hydraulic Structure Engineering (Hohai University, Nanjing, China) van inaugurar el passat 14 de desembre de 2019 el International Joint Laboratory of Long-term Behaviour & Environmentally Friendly Rehabilitation Technologies of Dams.

Recentment s'ha creat un Institut d'Investigació conjunt entre la Universidad de Hohai (Nanjing, China) i la UPC per promoure la recerca experimental i teòrica d'alt nivell sobre el comportament de les preses. El professor Eduardo Alonso lidera el projectes amb la col·laboració de la Dra. Núria Pinyol i la Dra. Anna Ramon.

El centre serà finançat totalment per la Universitat de Hohai i tècnicamente cobert per la Universitat de Hohai i la UPC.