El professor de l'Escola, Antonio Huerta, nomenat acadèmic de la Real Academia de Ingeniería

dimecres, 5 juny, 2019

La Real Academia de Ingeniería, en sessió plenària el día 19 de abril de 2019, nomena acadèmics a tres enginyers excel·lents: Antonio Huerta Cerezuela, Luis García Esteban i Daniel Ramón Vidal.

Antonio Huerta Cerezuela, Enginyer de Camins, Canals i Ports per la UPC i Doctor per la Northwestern University (USA), és catedràtic de Matemàtica Aplicada a la UPC, director d'ICREA i president de l'Associació Internacional de Mecànica Computacional. Ha estat director de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona - UPC. Ha realitzat contribucions destacades en simulació i modelització en enginyeria amb aportacions originals i de gran impacte científic a problemes concrets de fluids, sòlids i ones. Ha liderat la creació d'un laboratori únic (LACAN UPC) que combina excel·lència i rigor matemàtic amb aplicacions i investigacions a la frontera del coneixement en l'enginyeria (mecano-biologia, materials electro-actius, càlcul creïble, etc.).

Més informació a Real Academia de Ingeniería