Programa de beques al College of Civil Engineering de la Tongji University

divendres, 11 gener, 2019

El College of Civil Engineering de la Tongji University ofereix la possibilitat a estudiantat internacional d'accedir als seus programes de màster i així com l'oportunitat de cursar el programa de doctorat en diverses disciplines de l'enginyeria civil.

Tots els programes seran cursats en anglès i actualment es pot accedir a:

1) Master’s Degree2) Master’s Degree (Double Degree)3) PhD4) Post-doctoral Research Fellowship

La Tongji University és una de les universitats més prestigioses de la Xina en l'àmbit de l'enginyeria civil i estructural, segons el ranquing QS by Subject,  és per aquest motiu que l'Escola de Camins va ser la primera institució de l'Estat en signar un acord de doble diploma pels estudiants del Grau en Enginyeria Civil, el qual manté des del 2010.

L'estudiantat seleccionat tindrà la possibilitat de sol·licitar ajuts per a la seva estada al Govern Xinès, així com facilitats d'allotjament al campus de la Tongji University.

Hi ha diversos terminis de presentació de candidatures segons els programes i períodes en els quals es vol realitzar l'estada.

Per a més infomació podeu contactar amb el Professor José Turmo.