PhD in industry: Overview of the AdMoRe project

dilluns, 10 desembre, 2018

La xerrada "PhD in industry: overview of the AdMoRe project" tindrà lloc a l'aula C1-007 (Edifici C1) a les 12:00 del dimecres 19 de desembre. Els conductors de la xerrada són tres estudiants de doctorat del projecte AdMoRe. La xerrada començarà oferint un resum del projecte i tractarà l'experiència dels doctorands. Donat que la xerrada està dirigida a l'estudiantat de màster no s'oferiran detalls científics del projecte. També es parlarà sobre la beca europea Marie Sklodowska-Curie, sobre el soci industrial del projecte (ESI) i sobre com sol.licitar una plaça de pràctiques.

Aquesta xerrada té com a objectiu oferir un resum del projecte AdMoRe (EU H2020 research and innovation programme - Marie Sklodowska-Curie Actions). Primer farem una introducció al projecte AdMoRe i parlarem sobre la nostra col.laboració amb altres companyies (Airbus, Volkswagen, Siemens i ESI) i universitats (Swansea University, Universitat Politècnica de Catalunya i École Centrale Nantes). També parlarem sobre els avantatges d'aquest tipus de beques i sobre la nostra experiència particular com a beneficiaris. Per últim, presentarem els vuit projectes que formen part d'AdMoRe i que corresponen a vuit qüestions concretes que han identificat les companyies abans esmentades.