15 places de doctorat en enginyeria basada en simulacions (SBE)

dimecres, 14 març, 2018

L’enginyeria basada en la simulació (Simulation-based engineering, SBE) ha revolucionat el sector industrial. Les simulacions per ordinador són imprescindibles pel control dels processos de manufactura, els assaigs no destructius, la presa de decisions a les fases de producció, i per a escurçar la durada dels processos de disseny i desenvolupament, reduint d’aquesta manera no només els costos com els terminis de comercialització.

Actualment s’ofereixen 15 places per a dur a terme un programa de doctorat internacional a Espanya (UPC), França, Itàlia, Alemanya, Regne Unit, Països Baixos, Bèlgica i Portugal. Tots els projectes estan relacionats con la indústria.

Més informació:  www.lacan.upc.edu/ProTechTion

Consorci:

• Laboratori de Càlcul Numèric (LaCaN) & Centre Internacional de Mètodes Numèrics en Enginyeria (CIMNE) – coordinadores, Espanya
  • Ecole Centrale De Nantes (ECN) - França
  • Instituto Superior Tecnico (IST) - Portugal
  • Computational Mechanics and Advanced Material Group, Università di Pavia (UNIPV) - Itàlia
  • Swansea University (SU) - Regne Unit
  • Technische Universitaet Muenchen (TUM) - Alemanya
  • Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)- Països Baixos
  • Universite Libre De Bruxelles (ULB) - Bèlgica

Sol·licita una plaça a: https://www.lacan.upc.edu/applyProTechTion/user/login