Ganadores del Premi Treballs de Recerca de Batxillerat

Martes, Julio 2, 2019

El pasado 25 de junio el comité organizador del Premi a Treballs de Recerca organizado por la Escola de Camins y el Col·legi de Camins, Canals i Ports de Catalunya  declararó los ganadores de la primera edición.

El comitè organitzador va declarar guanyadors ex-aequo els treballs:

• Destinació: La nova T1, de Adrián Garrido de l’Escola Santíssima Trinitat de Barcelona.
  • Estudi de la viabilitat des d’un punt de vista de resistències mecàniques de l’ús de cendres calcinades de llots de depuradora com a substitut parcial del ciment de tipus Pòrtland; de Queralt Poc de l’Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell.

Desde la organización queremos felicitar por todos los trabajos presentados, tanto por su labor de investigación como por las conclusiones y soluciones aportadas.

El acto de entrega de premios tendrá lugar el 17 de julio a las 13h en la Sala de dirección de la Escola de Camins,  (C. Jordi Girona 1-3, Edifici C2, 1a planta). En el acto asistiran el director de la Escola Sr. Pedro Díez y el decano del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Catalunya, el Sr. Oriol Altisench.