Guanyadors del Premi Treballs de Recerca de Batxillerat

dimarts, 2 juliol, 2019

El passat 25 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins i el Col·legi de Camins, Canals i Ports de Catalunya va declarar els guanyadors d’aquesta primera edició.

El comitè organitzador va declarar guanyadors ex-aequo els treballs:

• Destinació: La nova T1, de Adrián Garrido de l’Escola Santíssima Trinitat de Barcelona.
  • Estudi de la viabilitat des d’un punt de vista de resistències mecàniques de l’ús de cendres calcinades de llots de depuradora com a substitut parcial del ciment de tipus Pòrtland; de Queralt Poc de l’Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell.

Des de l’organització volem felicitar tots els treballs presentats, tant per la seva tasca de recerca com per les conclusions i solucions aportades.

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc el 17 de juliol a les 13h a la Sala de direcció de l’Escola de Camins,  (C. Jordi Girona 1-3, Edifici C2, 1a planta. A l’acte hi assistia el el director de l’Escola Sr. Pedro Díez i el degà del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Catalunya, el Sr. Oriol Altisench.