Guanyador del Premi Treballs de Recerca de Batxillerat

dimecres, 14 juny, 2023

El 12 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins amb la col·laboració del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona va declarar el guanyador d’aquesta cinquena edició.

El comitè organitzador va declarar guanyador el treball:

• Anàlisi tècnica de la implementació de serveis semidirectes a la línia Llobregat Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya de Jofre Faraudo Domínguez de l’escola Súnion de Barcelona.

Des de l’organització volen felicitar tots els treballs presentats, tant per la seva tasca de recerca com per les conclusions i solucions aportades.

En dilluns 3 de juliol a les 18h a la seu del Col·legi de Camins, Canals i Ports (C/ Del Vergós, 16, Barcelona) tindrà lloc l'acte de lliurament de premis, en el que comptarem amb l’assistència tant de representants del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona com de l’Escola de Camins.