33ns Premis Cerdà

dimarts, 16 maig, 2023

El Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya ha atorgat el Premi Enginyeria i Progrés a Rafael Mujeriego, catedràtic de la UPC jubilat, el Premi Camins Futur a Andrés Reyes, estudiant del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, i la Medalla Ildefons Cerdà a Franc Cortada, CEO-director general d'Oxfam Intermón.

El Premi Enginyeria i Progrés vol reconèixer projectes, accions o idees innovadores que aportin progrés a la societat en els diferents àmbits de l’Enginyeria de Camins, Canals i Ports. En aquesta primera edició, s'ha guardonat el catedràtic jubilat d'Enginyeria Ambiental i professor de l'Escola de Camins, Rafael Mujeriego Sahuquillo juntament amb Aigües de Barcelona i l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).

El Premi Camins Futur reconeix la tasca dels joves enginyers i enginyeres de camins i en aquesta primera edició de la modalitat, el guardó ha estat atorgat a Andrés Reyes Díaz, estudiant del màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports de l’Escola de Camins de Barcelona, pel seu treball de fi de màster "Life cycle analysis of electric and hydrogen buses to improve decision making".

La Medalla Ildefons Cerdà s'ha atorgat a Franc Cortada, CEO-director general d’Oxfam Intermón, en reconeixement de la seva trajectòria en l’àmbit de la cooperació internacional.

Font: Sala de premsa UPC.