El grup de recerca ATEM present a la Fira del Coneixement a Berga

dimecres, 19 abril, 2023

Els dies 19 i 20 d’abril es celebra la Fira del Coneixement a Berga i enguany, el grup de recerca de l’Escola ATEM,  Anàlisi i Tecnologia d’Estructures i Materials, hi serà present amb un estand anomenat: "El Terratrèmol i les Construccions Sismoresistents".

En la preparació dels materials per a l’estand hi han participat els professors de l’Escola: Luca Pelà, Jesús Bairán, Rolando Chacón i Itsaso Arrayago

Les expositores són la Larisa Garcia-Ramonda (investigadora Post-Doc "Margarita Salas", membre d'ATEM) i la Julia Río Arce (estudiant de màster de l'Escola). S'encarregaran d'explicar la nostra recerca en l'àmbit de les construccions sismoresistents i l'enginyeria sísmica a més de 900 joves de 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat de tota Catalunya.