Joan Garcia rep el premi ICREA Academia per a la intensificació en recerca

dimarts, 11 abril, 2023

El Professor d'Enginyeria Ambiental ha estat guardonat per enfortir la seva recerca sobre bioplàstics i altres productes a partir d'aigües residuals.

El passat mes de març es va publicar la relació de guardonats ICREA Academia per impulsar i premiar l'excel·lència de la recerca de professors de les universitats públiques de Catalunya. Els ajuts ICREA Academia són una subvenció per a la recerca durant un període de 5 anys destinats fonalmentalment a reduir l'activitat docent dels premiats per poder augmentar la seva capacitat de recerca. El Professor de l'Escola  de Camins Joan Garcia integrant del grup d'Enginyeria i Microbiologia del Medi Ambiental (GEMMA) destinarà l'ajut a la recerca en l'àmbit de l'economia circular aplicada al tractactament de les aigües i la descontaminació.