El Prof. Eugenio Oñate nomenat Millor Enginyer Mecànic i Aeroespacial d'Espanya

divendres, 24 març, 2023

La 2a edició de Research.com acaba de publicar el ranking of the best scientists in the discipline of Mechanical and Aerospace Engineering, que nomena el Professor Eugenio Oñate, exdirector del CIMNE i actual director del grup de Mecànica d'Estructures del centre, com a millor investigador en el camp de l'Enginyeria Mecànica i Aeroespacial d'Espanya.

Amb un D-Index de 81, 24.161 citacions i 516 publicacions registrades, el Professor Oñate lidera el rànquing nacional a Espanya i ocupa el lloc 94 del rànquing mundial.

Research.com també ha inclòs al rànquing a set investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC): els professors Ramon CodinaMiguel CerveraAntonio HuertaXavier OliverSergio Idelsohn i Asensi Oliva, sent els cinc primers també investigadors veterans del CIMNE.

El Prof. Javier Bonet, actual director del CIMNE, també ha entrat al rànquing, com a membre de la Universitat de Greenwich (Regne Unit),  de la qual formà part fins al Maig del 2022.

Per una altra banda, Research.com també ha guardonat al Prof. Oñate amb el Mechanical and Aerospace Engineering Leader Award for 2023.