L’Escola de Camins encapçala el QS Word University Rankings by Subject en l’àmbit de l’enginyeria Civil i Estructural

divendres, 24 març, 2023

En l'edició 2023 del QS Word University Rankings by Subject, l’Escola de Camins de la UPC - BarcelonaTech (UPC) encapçala la primera posició estatal en la disciplina d’Enginyeria Civil i Estructural i es situa en la 9a posició europea i 35a del món.

Més de 1.500 institucions i 58 camps i disciplines analitzades

L’edició 2023 del QS Word University Rankings by Subjects publica els resultats de més de 1.500 institucions d'educació superior d’arreu del món. Ho fa de manera desagregada en cinc camps i 53 disciplines, a partir de l’anàlisi d’una sèrie d’indicadors vinculats a la recerca i a la reputació de les institucions: citacions per document, H-índex, xarxa internacional de recerca, reputació entre acadèmics i reputació entre ocupadors.