El Mètode S.A.L.T.A.: dissenya el teu futur i fes-lo realitat.

Deia Peter Drucker que la millor manera de predir el futur és crear-lo. Però la pregunta del milió és: Com puc crear el meu futur?

Tens  nocions de finances, màrqueting, operacions, recursos humans i tecnologia. Has après dels  teus èxits laborals i també dels fracassos. Això, no s'explica ni a les aules ni quan comences en una nova feina. Però amb el mètode SALTA, la creació de futurs pot deixar de ser un concepte abstracte, oníric i fins i tot esotèric.

• Com crear la teva visió
  • Com dissenyar la teva vida d'acord amb els teus pilars
  • Com vèncer les pors i excuses
  • Com fixar objectius
  • Com aconseguir fer realitat el disseny de la teva vida

Més informació i inscripcions: Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills — UPCAlumni — UPC. Universitat Politècnica de Catalunya

En Lluís Soldevila i Vilasís és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment. És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group. Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.

Informació de referència: https://actualitat.camins.upc.edu/ca/node/8348

Auditori Vèrtex, Campus Nord i retransmesa pel canal d'UPC Alumni a YouTube