Cicle de conferències: Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills

divendres, 24 febrer, 2023

Durant el mes de març UPC Alumni ha organitzat un cicle de conferències amb Lluís Soldevila, CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School , expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

Les sessions estan orientades a les principals competències que  qualsevol empresa o institució pot demanar als seus equips de treball al llarg de la seva vida professional.

Consulta el programa i participa en les sessions que més t'interessin. És una activitat oberta i adreçada a tota la comunitat UPC.

Les sessions es podran seguir presencialment i també seran retransmeses pel canal d'UPC Alumni a YouTube.

Inscriu-te i forma't en les competències clau amb Lluís Soldevila, organitzat per UPC Alumni.

El ponent

En Lluís Soldevila i Vilasís és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.