Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics

En la primera sessió el tema que s'abordarà serà el Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics.

El 90% de projectes tècnics que fracassen ho fan per aspectes relacionats amb la gestió de persones i dels equips. I una de les principals dificultats és que sovint qui lidera aquests equips són professionals brillants tècnicament, però sense formació ni coneixements en el camp del lideratge.

• Què és un equip d’alt rendiment
  • Quins perfils integren un equip d’alt rendiment
  • Com liderar-lo
  • Com saber en quin estat està el meu equip

Més informació i inscripcions: Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills — UPCAlumni — UPC. Universitat Politècnica de Catalunya

En Lluís Soldevila i Vilasís és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment. És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group. Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.

Informació de referència: https://actualitat.camins.upc.edu/ca/node/8348

Sala d'actes, ETSEIB i via streaming
Data inici
02/03/2023