Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen l'Storytelling.

Pensar que Martin Luther King i Steve Jobs usaven la mateixa tècnica comunicativa, sona estrany, però és ben cert.  És la mateixa tècnica que els grans estudis de Hollywood fan servir per crear històries que enganxem i que recordem per molt temps.

La tècnica de l'Storytelling és increïblement fàcil incorporar-la en qualsevol acció comunicativa que puguis dur a terme.

• Teoria moderna de comunicació efectiva
  • L’eina més efectiva de comunicació: les històries
  • Com incorporar històries a comunicacions tècniques
  • Les claus d’Steve jobs i altres grans mestres

Més informació i inscripcions: Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills — UPCAlumni — UPC. Universitat Politècnica de Catalunya

En Lluís Soldevila i Vilasís és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment. És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group. Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.

Informació de referència: https://actualitat.camins.upc.edu/ca/node/8348

Sala d'actes TR1, ESEIAAT i via streaming