Converteix-te en un professional d’Alt Rendiment – el secret de l’èxit.

Hi ha persones que esperen que l’èxit els arribi; d’altres fan que els hi arribi. Són els anomenats Professionals d’Alt Rendiment.

Per aconseguir-ho es basen en l’anomenada Llei de l’Acció i les seves tres ‘A’: Autoconeixement, Actitud i Acció.  No ho fan d’una manera intuïtiva, sinó seguint mètodes i fórmules. Aquest és el secret de l'èxit que l’autor de Èxito se escribe con ‘A’  ens compartirà en aquesta sessió.

• La clau pel canvi interior: l’autoconeixement
  • La clau pel canvi imprevist: l’actitud
  • La clau pel canvi exterior: l’acció
  • La Llei de l’Acció
  • La fórmula de l'èxit

Més informació i inscripcions: Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills — UPCAlumni — UPC. Universitat Politècnica de Catalunya

En Lluís Soldevila i Vilasís és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment. És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països, com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group. Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.

Informació de referència: https://actualitat.camins.upc.edu/ca/node/8348

Sala polivalent Edifici A EEBE i via streaming