Arriben les noves Jornades UPC Reutilitza

dimecres, 9 novembre, 2022

Dos cops l'any, a la primavera i al novembre, al Campus Nord celebrem les Jornades UPC Reutilitza. Enguany, alineades amb la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, arrenquen a partir del dia 21 de novembre a la Sala Àgora del Campus Nord.

• Els dies 21, 22, 23, 24, 25, 29 i 30 de novembre i l'1 de desembre, estudiants i professorat de les assignatures d'"Arquitectura de Computadors" (APC), “Interface de Computadors” (CI) i “Administració de Sistemes Operatius” (ASO) tornaran a bolcar-se en la revisió i la posada a punt d’un munt d’ordinadors.
  • Dimecres 30, de 12 a 13 h, hi ha prevista la conferència “Sostenibilitat i Compromís Social” a càrrec de la professora Eva Vidal a l'auditori Vèrtex.
  • El dimarts 22, de 10 a 12 h i el dimecres 23, de 17 a 19 h, hi ha organitzat un Taller d'Autoreparació d'ordinadors adreçat a la comunitat universitària. La inscripció als tallers es pot fer a través d'aquest formulari.
  • El darrer dia de les jornades rebrem diverses entitats socials participants del Programa UPC Reutlitza.