Guanyadora del Premi Treball de Recerca de Batxillerat

dilluns, 20 juny, 2022

El passat 16 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins amb la col·laboració del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona va declarar el guanyador d’aquesta quarta edició.

El comitè organitzador va declarar guanyador el treball:

• Per què va caure el pont de Tacoma Narrows? de Laura Mas Serra de l'Escola Lleó XIII de Barcelona.

Des de l’organització volen felicitar tots els treballs presentats, tant per la seva tasca de recerca com per les conclusions i solucions aportades.

L'acte de lliurament del premi es celebrarà el dimarts 28 de juny a les 10h a l'Escola de Camins i comptarem amb l’assistència tant de representants del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona com de l’Escola de Camins.