Convocatòria:"A common approach to leaving no one behind: how to reduce inequalities through innovation"

dijous, 17 març, 2022

Programa educatiu internacional per dur a terme projectes de recerca pràctics per a organitzacions internacionals com l'ONU, l'OSCE i el Centre Ban Ki Moon, així com assistir a conferències i tallers.

Enguany el tema del programa és "A common approach to leaving no one behind: how to reduce inequalities through innovation".

Convocatòria adreçada a estudiants de màster i doctorat d’entre 21 i 35 anys.

Data límit inscripció: 3 d’abril de 2022 a les 23:59 CEST

Més informació a: http://www.ra-un.org/raun-2022.html

RAUN (Acadèmia Regional sobre les Nacions Unides) és una iniciativa d'educació internacional sense ànim de lucre que reuneix organitzacions de l'ONU i estudiants destacats de màster i doctorat.

La RA-UN ofereix l’oportunitat d’incorporar estudiants catalans de màster i doctorat a un programa educatiu internacional de prestigi per dur a terme projectes de recerca pràctics per a organitzacions internacionals com l'ONU, l'OSCE i el Centre Ban Ki Moon i assistir a conferències i tallers interactius a diferents països impartits per experts i professionals.

El programa d’enguay (“A common approach to leaving no one behind: how to reduce inequalities through innovation") tindrà una durada de 7 mesos. Durant aquest període es duran a terme 4 sessions, de les quals dues seran en format presencial (entre 2 i 3 dies cadascuna) i dues en format virtual (mig dia cadascuna).

Disposeu d’informació més detallada de la convocatòria i del programa a la documentació annexa.

Podeu consultar també aquesta informació al web de la RA-UN i contactar directament amb l’organització mitjançant el correu electrònic: raun-communications@ra-un.org

Application