Seminaris de Transport 2022

dijous, 17 febrer, 2022

L'Escola de Camins organitza una nova edició dels Seminaris de Transport a partir del 23 de febrer amb ponents d'alt nivell. Es tractaran grans reptes de país com el Pla de Rodalies, la mobilitat compartida, la logística portuària i el transport aeri entre d'altres. Us convidem a participar-hi!

El 23 de febrer a les 18:30 a la Sala de Tesines de l'Escola de Camins (Edif. C1-002), el professor de l'Escola i Catedràtic de Transport de la UPC BarcelonaTech, el Sr. Francesc Robusté, presentarà del programa i farà una descripció dels seminaris de transport que es celebraran durant els propers mesos.

Consulta el programa de Seminaris de Transport 2022

Entrada lliure

S'emetrà un certificat d'assistència i aprofitament per al reconeixent de 2 ECTS en les titulacions de:

• Grau en Enginyeria Civil
  • Grau en Enginyeria d'Obres Públiques