Visita al Port Olímpic

dimarts, 16 novembre, 2021

El passat 15 de novembre, un grup d’estudiants de les assignatures "Impacte Mediambiental Marí" (Grau en Ciències i Tecnologies del Mar) i “Eco-materials i construcció sostenible" (Màster en Enginyeria Ambiental) van tenir l’oportunitat de visitar el Port Olímpic.

Durant la visita, es va parlar sobre el canvi de concessió del port i les oportunitats de millora que això ha generat en termes de sostenibilitat i l’Agenda 2030. L’estudiantat va poder visitar els diferents punts importants en relació a gestió ambiental i social del port, com per exemple el punt verd i el dic de recer.

Volem agrair a la capitana del Port, Estíbaliz, així com als responsables de les altres àrees, la possibilitat de fer la visita.