Presentació del Programa de mobilitat amb Colorado Boulder

dijous, 30 setembre, 2021

El proper dimecres 6 d’octubre a les 12 hores, a l'Aula de Teleensenyament (Edifici B3, planta 1), la Universitat Colorado Boulder (EUA) presentarà els seus programes de mobilitat en col·laboració amb el Programa Balsells.

Aquesta presentació està adreçada a l'estudiantat de 4t dels graus d'Enginyeria Civil i d'Enginyeria d'Obres Públiques que vulgui realitzar el TFG i a estudiantat de 2n del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports.

La presentació està adreçada a l'estudiantat de 4t dels graus d'Enginyeria Civil i d'Enginyeria d'Obres Públiques que vulgui realitzar el TFG, amb intenció de prosseguir els seus estudis de màster a la universitat de destinació, i a estudiantat de 2n del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports que vulgui realitzar el TFM amb intenció de prosseguir els seus estudis de doctorat també a la universitat de destinació.

Es presentaran dos programes:

•  Mobility Program (Mobility Projects, per realitzar el projecte final de grau o de màster)
  • Graduate Fellowship Program (Graduate Study in Engineering, per realitzar estudis de màster)

Formulari d'inscripció:  https://forms.gle/Wto8AvTs56sfANV39

Aforament limitat