S’habiliten a la UPC punts de vacunació contra la COVID-19

divendres, 10 setembre, 2021

Coincidint amb l’inici del nou curs acadèmic 2021-2022, la UPC, en col·laboració amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, habilita aquest mes de setembre uns Punts de vacunació contra la COVID-19 per facilitar al màxim la vacunació de la comunitat universitària, sense cita prèvia.

En col·laboració amb el Departament de Salut, s'han habilitat Punts de vacunació a diversos centres de la UPC i de la UB per tal d'aconseguir una comunitat universitària vacunada al 100 %. No cal cita prèvia i et pots dirigir a qualsevol d'ells.

El punt de vacunació del Campus Nord estarà situat a la Sala Polivalent i Aula Màster; els dimarts 14, 21 i 28 de setembre i dimecres 15, 22 i 29 de setembre de 12 h a 16 h.

Llegeix la notícia sencera a Sala de premsa UPC