Guanyadora del Premi al Millor Treball de Recerca de Batxillerat

dilluns, 21 juny, 2021

El passat 17 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins amb la col·laboració del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona va declarar el guanyador d’aquesta tercera edició.

El comitè organitzador va declarar guanyador el treball:

• Estudi i construcció d’un pont per a Santa Coloma de Gramenet, de l’Anna Rayo Sánchez de l’Institut Puig Castellar de Santa Coloma de Gramenet .

Des de l’organització volen felicitar tots els treballs presentats, tant per la seva tasca de recerca com per les conclusions i solucions aportades.

En els propers dies es concretarà tant la data com el format de l’acte de lliurament de premis, en el que comptarem amb l’assistència de la directora de l’Escola Sra. Esther Real i el degà del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona, el Sr. Oriol Altisench.