Encetem el projecte Women in Urban Mobility!

dilluns, 3 maig, 2021

El projecte "Women in Urban Mobility", en què participen la UPC i CARNET, ja està en funcionament. Finançat pel EIT Urban Mobility, el projecte compta amb el recolzament de nombrosos membres de gran rellevància en el camp de la mobilitat.

Us convidem a participar i a marcar la diferència en el món de la mobilitat actual. Si reconeixes el valor de disposar de perspectives i punts de vista diferents sigues benvingut: ciutadà/ana, urbanista, estudiant, investigador/a, empresa, start-up, etc.

La UPC participa juntament amb CARNETUnternehmerTUM i JA Bulgaria en aquest projecte, el principal objectiu del qual és donar major visibilitat al paper de la dona en el camp de la mobilitat urbana. Hem organitzat jornades de formació, així com trobades sobre diferents tòpics, amb la intenció de millorar les habilitats de les dones, a la vegada que remarquem l’existència d’una perspectiva de gendre en la mobilitat. A més, volem crear una xarxa internacional de dones que treballen en mobilitat urbana en el camp de la docència (estudiantat, professorat i recerca) i dels sectors públic i privat. I, per suposat, els homes també estan convidats!