Menció d'Excel·lència per a 5 programes de doctorat de l'Escola de Camins

dimarts, 26 gener, 2021

L’Agència per a la Qualitat de Sistema Universitari de Catalunya, AQU Catalunya, ha valorat fins ara 22 dels 48 programes de doctorat de la UPC i n’ha atorgat la màxima valoració a 9. En aquesta acreditació s'avaluaven 5 programes de l'Escola de Camins de Barcelona i els 5 han obtingut una qualificació d'Excel·lència, la màxima valoració que atorga aquest organisme.

Els programes de doctorat avaluats són els següents:

AQU Catalunya també ha emès una valoració favorable en l’informe de seguiment de l’Escola de Doctorat de la UPC que s’ha dut a terme durant el darrer trimestre del 2020 i que és fruit de l’avaluació de dos aspectes rellevants: la informació pública que ofereix l’Escola, així com l’eficàcia del seu sistema de garantia interna de la qualitat (SGIQ).

Més informació a Sala de Premsa UPC