Oberta la preinscripció pel Màster Urban Mobility

divendres, 20 novembre, 2020

El master's degree in Urban Mobility té com a objectiu la millora de la mobilitat urbana a les nostres ciutats i arreu del món, la qual requereix no solament la millora de la infraestructura tècnica (cap a una infraestructura de transport intel·ligent, amb l'ús de la internet de les coses, etc.), sinó també una planificació, execució i operació holístiques.

Aquest programa permet formar professionals provinents de diferents perfils de l'enginyeria proporcionant les competències específiques del sector i un coneixement i aprofundiment en la transició de la mobilitat cap a un model sostenible, els futurs serveis i mercats i l'impacte de les TIC i energètiques. El programa proporciona les eines fonamentals d'emprenedoria i d'innovació per afrontar la ràpida transformació de la societat global.

El master's degree in Urban Mobility es proposa com a part de les activitats d'educació superior de la Urban Mobility Master School, que forma part del European Institute of Technology (EIT). Dins d'aquesta iniciativa, que disposa també d'un programa de beques, es cursa un primer any en una de les universitats del consorci i un segon any en una altra universitat.

Es podran cursar fins a 4 itineraris:

• Futurs Mercats i Serveis de Mobilitat
  • Transició cap a la Mobilitat Sostenible
  • Ciència i Anàlisi de Dades per a la Mobilitat Intel·ligent
  • Tecnologies Innovadores per a la Mobilitat Urbana

La preinscripció romandrà oberta fins l’1 de febrer.