Noves mesures específiques de prevenció de contagis i la seva traçabilitat a l'Escola de Camins durant l'emergència sanitària Covid-19

dimarts, 15 setembre, 2020

La UPC va difondre el 9 de setembre les mesures aprovades el dia anterior a la Comissió Permanent del Consell de Govern per garantir la seguretat en l’inici del curs.

Des de l’Escola, hem volgut fer aquest document, on es precisa i complementa alguns aspectes del document UPC.

Segur que queden moltes preguntes obertes i, desafortunadament, no tenim resposta per totes.

L’èxit d’aquest curs dependrà de la responsabilitat individual de tothom i de que posem de la nostra part la millor voluntat i comprensió per mantenir la qualitat de l’activitat acadèmica de l’Escola.

Consulta la GUIA RÀPIDA de mesures especíques a l'Escola de Camins