Informació període baixa ocupació del mes d'agost

dijous, 30 juliol, 2020

Us recordem que, per accedir als edificis durant aquest període (1 a 31 d'agost), caldrà utilitzar el carnet UPC, i per tant serà necessari tenir activada la corresponent ruta d’accés.

Accés als edificis: Els edificis de l’Escola romandran tancats de l’1 al 31 d’agost.

L’accés estarà habilitat amb el carnet UPC. Per a qualsevol problema que tingueu respecte a accessos us podeu dirigir al Centre de Control, telèfon 93 401 17 10.

Correu i missatgeria de l’Escola: No hi haurà servei de correu.

Serveis TIC de la UTGAC

Funcionament dels Serveis TIC: Durant el període del 3 al 21 d'agost, l’horari d’atenció d'incidències serà de dilluns a divendres de les 9:00h a 14:00h i la seva resolució estarà condicionada a la complexitat de les mateixes. No hi haurà atenció telefònica. Es podrà comunicar qualsevol incidència mitjançant:

Tall de subministrament elèctric anual: el tall de subministrament elèctric anual que afecta a tots els edificis del Campus Nord està previst pel dia 4 d’agost. El tall NO afectarà als serveis TIC de la UTGAC, només a les instal·lacions i les xarxes locals de cada edifici del Campus.

Durant els dies 3 i 4 d'agost es procedirà a realitzar la revisió anual de les diverses estacions transformadores d'alta tensió del Campus Nord.
Per poder realitzar aquestes revisions, serà necessari el tall del subministrament elèctric del campus, des de les 7:00 h i fins a les 16:00 h aproximadament, segons es detalla a continuació:
DILLUNS 3 D'AGOST del 2020: quedarà afectat únicament l'edifici VÈRTEX
DIMARTS 4 D'AGOST del 2020: quedaran afectats tots els edificis de la zona dels mòduls (A, B, C i D), els edificis BIBLIOTECA, POLIESPORTIU i TORRE GIRONA (inclosos els espais del BSC), RECTORAT, TIL·LERS, OMEGA i K2M.

Registre de l’Escola: Interromput durant tot el període.
Bar/Restaurant Camins: Tancat durant tot el període.
TELÈFON D'INCIDÈNCIES: 11710