Concurs IDEAS

dijous, 23 juliol, 2020

L'Asociación de Empresas de Recuperación y Selección de Envases de Residuos Municipales (ASPLARSEM) organitza el Concurs IDEAS per a la innovació i millora dels processos de reciclatge de residus d'envasos.

Termini de presentació: 30 d'octubre de 2020

La principal temàtica per a la participació en el Concurs IDEAS és la innovació en els processos de reciclatge, que inclou tant la innovació tecnològica per al reciclatge, com la innovación per a la qualitat i eficiència del reciclatge.

El concurs es dirigeix a:

• Estudiantat d'últim curs de titulacions universitàries tècniques (enginyeries, física i química, ciències ambientals o similars) que realitzi el TFG sobre la innovació en els processos de reciclatge.
  • Estudiantat de màster o doctorat en enginyeria mediambiental, robòtica, automoció o similar que vulgui participar en un projecte innovador

​Premi especial: 5.000€