Guanyador del Premi Treballs de Recerca de Batxillerat

dimecres, 17 juny, 2020

El passat 15 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins amb la col·laboració del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona va declarar el guanyador d’aquesta segona edició.

El comitè organitzador va declarar guanyador el treball:

• Teoria de Grafs i Algoritmes: buscant el camí més curt, de Marçal Comajoan  de l’Institut Jaume Callís de Vic .

Des de l’organització volen felicitar tots els treballs presentats, tant per la seva tasca de recerca com per les conclusions i solucions aportades.

En els propers dies es concretarà tant la data com el format de l’acte de lliurament de premis, en el que comptarem amb l’assistència del director de l’Escola Sr. Pedro Díez i el degà del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona, el Sr. Oriol Altisench.