Concurs de Projectes de Cooperació al DBMC 2020

dimecres, 22 abril, 2020

En el marc del congrés sobre durabilitat dels materials que organitza la UPC a l'octubre del 2020, s'ha convocat un concurs adreçat a l'estudiantat universitari internacional.

El comitè organitzador del DBMC 2020 (Congrés sobre Durabilitat dels Materials en la Construcció), en col·laboració amb el CCD, convoca la primera edició del Concurs Internacional de projectes de Cooperació i Desenvolupament, en el marc de la Conferència de DBMC. L'objectiu principal del concurs és donar suport i reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària en projectes de cooperació al desenvolupament en el camp de les tècniques i materials de construcció sostenible.

Llegiu la notícia sencera a Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC