Adaptació dels Serveis d'Inclusió al Covid-19

divendres, 27 març, 2020

Reestructuració dels serveis oferts davant del confinament per al Covid-19:

Servei d’assessorament psicològic per a tot l’estudiantat UPC

A partir d’ara i fins a nou avís es realitzarà via videoconferència. La informació la trobareu al web: https://inclusio.upc.edu/ca/ca/serveis/atencio-psicologica.

Servei de subtitulació per a l’estudiantat sord

Les classes virtuals són difícils de seguir per a l’estudiantat sords. Per això, us proposem subtitular els vídeos de les classes amb estudiants sords a través de l’empresa contractada per donar servei d'intèrpret de llengua de signes. Per tant, envieu el material audiovisual per subtitular a: joan.g@agilscomunicacio.com amb còpia a oficina.inclusio@upc.edu. Ens coordinarem amb ICE per coordinar aquesta acció.

Meetup d’inclusió per als estudiants amb TEA

S'ha acordat que els psicòlegs de l'Associació Asperger de Catalunya realitzaran les consultes via whatsapp per resoldre dubtes i facilitar la comunicació amb l’estudiantat que ja hi participa regularment.

Servei d’orientació laboral adreçat a tot l’estudiantat UPC

Aquest servei està actiu virtualment on es continuen atenen tasques de cerca de feina. Concretament, en sessions de curriculum, entrevista, orientació, linkedin. Els estudiants interessats es poden adreçar a juli.boned@upc.edu.

Correu electrònic general de l'Oficina d'Inclusió: oficina.inclusio@upc.edu