IV Premi Acerinox

dijous, 20 febrer, 2020

El dijous 20 de febrer a les 11h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'Escola de Camins el lliurament del IV Premio Acerinox. En el decurs de l'acte, la guanyadora María López Álvarez, estudiant de l'Escola, presentarà el seuprojecte de Máster "Evaluación de los efectos de la no linealidad geométrica y del material en pórtico de acero inoxidable". Per a finalitzar l'acte, la Catedràtica de la UPC a l'Escola de Camins, Sra. Esther Real impartirà la conferència (H) Aceros Inoxidables.

L'acte serà presidit pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Sr. Fracesc Torres i estarà acompanyat del Consejero Delegado de Acerinox, Sr. Bernardo Velázquez i el director de l'Escola de Camins, Sr. Pedro Díez.

El Premi Acerinox és un guardó al que tenen accés els estudiants universitaris que realitzen el seu projecte de final de grau o màter, relacionat amb l'acer inoxidable, bé sigui sobre la seva utilització, investigació o desenvlupament, amb l'objectiu de fomentar el coneixement sobre les seves aplicacions entre els joves arquitectes o enginyers d'àmbit nacional.