PREMI ATEB-TRACC

dimarts, 11 febrer, 2020

L'Asociación Técnica de Emulsiones Bituminosas (ATEB) convoca la primera edició del PREMI ATEB-TRACC, l'objectiu del qual és valorar i premiar el nivell assolit pels estudiants d'enginyeria civil i camins d'Espanya en quant a l'elecció de les tècniques de pavimentació de carreteres adaptades al canvi climàtic, mitjançant la utilització TRACC, eina d'accés lliure, en els seus Treballs de Fi de Grau (TFG) o Treballs de Fi de Màster (TFM).

El Premi ATEB-TRACC té com a objectiu reconeixer la preocupació mediambiental dels estudiants en enginyeria civil i camins mitjançant la utlització de l'eina TRACC en els seus TFG o TFM, presentats a qualsevol Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Civil o Camins.

Al TFG o TFM s'haurà d'aplicar l'eina TRACC per al disseny, avaluació i prescripcions dels paviments plantejars per a la circulació de vehicles (carreteres, vials urbans...)

Podeu ampliar la informació i consultar les bases de la convocatòria a: https://ateb.es/index.php/noticias/item/389-ateb-lanza-la-i-edicion-del-premio-ateb-tracc-2020