62 convocatòria de Beques Fulbright

dijous, 30 gener, 2020

La Comissió d'Intercanvi Cultural, Educatiu i Científic entre Espanya i els Estats Units d'Amèrica convoca un nombre previst de fins a 20 beques Fulbright destinades a titulats superiors que estiguin interessats a realitzar programes de Màster o Doctorat en una universitat nord-americana durant el curs acadèmic 2021-2022.

Presentació de sol·licituds: Fins el 14 d'abril de 2020 en el següent enllaç de la pàgina web de la Comissió Fulbright.

Dotació de la beca: inclou viatge i despeses de primera instal·lació (1.300 USD), manutenció (entre 1.400 i 2.760 USD), matrícula (fins a 35.000 o 40.000 USD) i assegurança mèdica i d'accidents.

Patrocinadors: Governs d'Espanya i dels EUA, Junta d'Andalusia, University of Maryland, College of William and Mary, New York Film Academy, Associació J. W. Fulbright, Cosentino, Fundació Ramón Areces, Grifols, Iberdrola i Mapfre.

Més informació:
www.fulbright.es