Convocatòria a representant Erasmus+

dimarts, 1 octubre, 2019

Convocatòria a representant Erasmus+ adreçada a estudiants que hagin participant en una mobilitat Eramus+ Estudis o Erasmus+ Pràctiques durant el curs 2018-2019.

Data límit de presentació de sol·licituds: dimecres 9 d’octubre abans de les 12h

Documentació a lliurar: fitxa i carta exposant els motius per a obtar al premi

Lliurament de documentació: mobilitystudents_out.camins@upc.edu

Com cada any, SEPIE nomenarà estudiants representants Erasmus+, escollits entre les candidatures presentades per les universitats espanyoles.

L'estudiantat guanyador serà convidat a les Jornades Anuals de Difusió del Programa Erasmus+, on rebrà un diploma i presentarà els seus casos.

D’entre les sol·licituds presentades per estudiants de l’Escola de Camins, es nomenarà el candidat o candidata, que participarà a la selecció final de la UPC.

L’esdeveniment tindrà lloc el 4 de desembre de 2019 a Madrid,  on es celebrarà la cerimònia de concessió de diplomes als/a les representants Erasmus+ seleccionats (també se’ls presentarà en webs, publicacions UE, etc. com a representants Erasmus+ d'aquell curs).