Reunió del comité internacional ISCARSAH a la UPC

dimarts, 19 març, 2019

Els professors Pere Roca i Luca Pelà de l'Escola de Camins organitzen la trobada del comitè científic internacional ISCARSAH (International Scientific Committee on the Analysis and Restoration of Structures of Architectural Heritage) a la UPC.

El passat 7 de març va tenir lloc a la UPC una reunió del comitè científic internacional ISCARSAH (International Scientific Committee on the Analysis and Restoration of Structures of Architectural Heritage), amb l'objectiu de discutir i preparar les noves directrius per l'anàlisi, conservació i restauració estructural del patrimoni arquitectònic. A la jornada, organitzada pels professors Pere Roca i Luca Pelà de l'Escola de Camins, van participar 28 experts provinents de 18 països.

Informació relacionada:

International Council on Monuments and Sites (ICOMOS).

Màster Universitari Internacional en Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions