Taller Transdisciplinari

dilluns, 3 desembre, 2018

Entre el 22 i el 23 de gener es realitzarà la primera edició del Taller Transdisciplinari: Construim Ponts - Fem via. Aquesta, és una iniciativa d’innovació docent de l'Escola de Camins i les escoles d'Arquitectura de la UPC amb l’objectiu d’explorar espais comuns d’aprenentatge d’ambdues disciplines.

El taller està adreçat a estudiants dels Graus en Enginyeria Civil, Enginyeria d’Obres Públiques i Arquitectura, interessats en el disseny a l’obra civil. Durant el taller projectarem el tram final de la Carretera de les Aigües de Barcelona entre el Mirador de Torre Baró i el Besòs.

Per inscriure-us, heu d'enviar de l'1 de novembre al 31 de desembre un correu a: taller.transdisciplinari@upc.edu, indicant:

• Nom i Cognoms
  • Escola on es cursen els estudis
  • Motivació per realitzar el curs (1 paràgraf)

Els alumnes seleccionats per a la realització del taller (16 d’Enginyeria i 16 d’Arquitectura) hauran de reservar la plaça amb el pagament de 20 euros d’inscripció, taxa que inclou les despeses materials del curs.

Decarrega't el programa