L'estudiant de l'Escola de Camins, Albert Solé, premiat per la Fundación de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos.

divendres, 16 novembre, 2018

El Treball Final de Màster “Proyecto de implantación de un BRT entre Santa Coloma de Gramenet y Sant Adrià de Besòs”, de l'estudiant del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports de l'Escola de Camins, Albert Solé Frexas, ha estat guardonat amb el premi al Projecte de millor qualitat i contingut del Segon Concurs Nacional de Projectes Final de Màster atorgat per la Fundación de Ingenieros de Caminos, Canales i Puertos.

Des de l'Escola volem felicitar a l'Albert Solé pel seu treball i esforç així com també al seu tutor, el professor Javier Pablo Ainchil.

L'acte de lliurament dels premis tindrà lloc a l'Auditorio Agustín de Betancourt de la seu del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos en Madrid (C/ Almagro, 42), el dia 19 de novembre a les 19h.