Retransmissió en directe del col·loqui "Disseccionant Morandi"

dimarts, 13 novembre, 2018

Aquest dijous 15 de novembre, a les 19h, al Col·legi d'Enginyers de Camins tindrà lloc el col·loqui "Disseccionant Morandi". Les places presencials estan exhaurides però es podrà seguir en directe per streaming al següent enllaç

Analitzarem en profunditat el pont de Morandi de Gènova. Abordarem el context històric en què va ser projectat, les particularitats del disseny dels ponts atirantats, així com les polítiques de manteniment i reparació d’aquestes infraestructures.

Amb la participació de:

• Ángel C. Aparicio, Catedràtic de Ponts a l’Escola de Camins (UPC)
  • Javier Rui-Wamba, Esteyco. Medalla Ildefons Cerdà 2015
  • Manuel Reventós, Enginyeria Reventós. Medalla Ildefons Cerdà 2018
  • Lara Pellegrini, Pedelta
  • Xavier Flores, Director General d'Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya

Modera: Esther Real, Membre de la Junta Rectora del Col·legi d’Enginyers de Camins. Catedràtica d’Estructures Metàl·liques a l'Escola de Camins (UPC)