Convocatòria representant Erasmus+

dimarts, 23 octubre, 2018

Com cada any, SEPIE nomenarà 2 estudiants com a representants Erasmus+, escollits entre les candidatures presentades per les universitats espanyoles.

Els estudiants guanyadors seran convidats a les Jornades Anuals de Difusió del Programa Erasmus, on rebran un diploma i presentaran el seu cas.

La convocatòria està adreçada a estudiants que hagin participat en una mobilitat Eramus+ Estudis o Erasmus+ Pràctiques durant el curs 2017- 2018.

Data límit de presentació de sol·licituds: dijous 25 abans de les 12h

Documentació a lliurar: fitxa i carta exposant els motius per optar al premi

Lliurament de documentació: usire.camins@upc.edu

D’entre les sol·licituds presentades pels estudiants de l’Escola de Camins, es nomenarà el candidat, que participarà en la selecció final de la UPC.

L’esdeveniment tindrà lloc el 3 de desembre de 2018 a Madrid,  on es celebrarà la cerimònia de concessió de diploma als representants Erasmus+ seleccionats (també se’ls presentarà en webs, publicacions UE, etc. com a representants Erasmus+ d'aquell curs).